Re: 0-700

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 16:29:30 MET

Jerzy Michal Pawlak (jmp_at_cocos.fuw.edu.pl) wrote:

: nie tylko pensja telefonistki, ale tez fakt ze gdzies zostalo zanotowane
: ze rozmawialem z takim numerem, tego dnia, przez tyle minut. W ruchu
: automatycznym mam po prostu nastukane 1000 jednostek na liczniku i nie
: wiadomo skad. Jak przychodzi rachunek na pare milionow i mam sie klocic
: z TPSA - to nikt nie ma zadnych dowodow poza stanem licznika. A tak -
: jakis dowod jest.

Czy slyszales cos o systemach billingowych? Moze nazwy BIRT II, BIRT III
cos Ci mowia? I czy wiesz, ze mozna sobie teraz zamawiac (za oplata
rzedu 3-5 PLN) comiesieczny wydruk polaczen (data, czas trwania, numer)?

: sluchawke w chwili gdy on rozmawia. Jezeli laczysz przez telefonistke,
: to ona do Ciebie oddzwania, wiec przynajmniej bedziesz mial jakis krotki
: sygnal, ze cos nie tak...

Tylko wtedy, jesli ten dupek w piwnicy podpial sie _oprocz_ mnie.

: rejestracji wszystkich rozmow laczonych automatycznie - klient moze sobie
: teraz zamowic taka liste wszystkich swoich rozmow (numer docelowy ma nawet
: na tej liscie zamazane 4 ostatnie cyferki, zeby zostawic jakies pozory
: prywatnosci). Jak TPSA wprowadzi cos takiego, to moze odblokuje te numery
: z powrotem...

Moze, moze... Popatrz na to, co napisalem o wydrukach powyzej.

--
	Leszek.