Re: 0-700

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 16:23:46 MET

Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl) wrote:

: A kto inny moglby dzwonic na cudzy rachunek? Az sie dziwie ze nie wiesz:
: 1. Pasjonat ze sluchawka i dwiema szpilkami wpinajacy sie w cudze druty w
: piwnicy

A po co szpilki? Nie prosciej srubokrecik/ktokodylki i zdjac sie sygnal
prosto z glowicy/krosownicy (lub jak to sie tam fachowo nazywa) w piwnicy
lub na scianie budynku?

: I wlasnie przed takim broni koniecznosc zestawiania rozmowy
: przez telefonistke, ktora oddzwania do abonenta proszacego o party line

Nie broni. Jak sie dobrze podepne, to oddzwoni do mnie i tylko do mnie.

: Wplywy oczywiscie tez nie wzrosly.

Z reklamowanych rachunkow nie. Ale za to z siedemsetek...

--
	Leszek.