Re: 0-700

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Sun 17 Dec 1995 - 16:43:42 MET

On Sun, 17 Dec 1995, Jaroslaw Rafa wrote:

> W odpowiedzi na moje slowa o telefonie z uruchamiana kluczykiem blokada
> numerow np. typu party-line:

> Nie, natomiast proponuje zeby taka babcia miala mozliwosc OPCJONALNEGO, NA
> JEJ ZYCZENIE zalozenia przez TPSA blokady tych numerow - nawet za niewielka
> dodatkowa oplata! A nie wszystkim na sile.
I tu cie uciesze, ze wiele central ma juz mozliwosc zabraniania pewnych
polaczen. Odblokowanie nastepuje po wprowadzeniu hasla.
Niestety mimo ze praktycznie 60% numerow w moim zakladzie dysponuje taka
mozliwoscia usluga byla praktycznie nie uzywana.
Musisz po prostu zrozumiec ze przyslowiowa babcia to czesto wcale nie babcia
tylko zwykly abonent (99 % abonentow wedlug moich szacunkow) ktorzy po
prostu nie umieja sie tym posluzyc. A my musimy im zapewnic to czego
oczekuja. I po kilku dyzurach w godzinach interwencyjnych wizyt
interesantow, gdy takie przyslowiowe babcie plakaly mi na zawyzony
rachunek zaczalem nie miec wyrzutow sumienia ze uszczesliwiam kogos na
sile. Oczywiscie probowalem tez pokazac jak sie blokuje 00 - reakcja
jakbym kazal grzebac w telewizorze.
Pozdrawiam.
                                Konrad