Galicja i Kongresowka (bylo o cenniku NASKu)

Autor: Artur Czechowski (arturcz_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 17 Dec 1995 - 14:19:58 MET

Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl) wrote:

: No jakos sobie w tej chwili radzi, prawda? Mam na mysli, ze mozna by
: w tym momencie traktowac Polske jak 2 kraje (umownie np. Kongresowke
: i Galicje... ;-) ), z ktorych kazdy ma jeden punk wejsciowy. Co za
: roznica wtedy, czy mamy topologie:
: ---Sztokholm---Warszawa---Wieden---
: | | |
: cala Polska
: czy
: ---Sztokholm---Warszawa---Krakow---Wieden---
: Kongresowka Galicja
A co Wy na to (to pytanie kieruje glownie do Krakusow), zeby Krakow
mial status wolnego miasta ? Oczekuje konstruktywnej (tzn. takiej po ktorej
jeszcze bede zyl i nie bede chcial popelnic samobojstwa ;-) krytyki.

Pozdrawiam

--
-- Artur Czechowski                         IRC: czesiu
-- finger arturcz_at_student.uci.agh.edu.pl for more info.