Re: 0-700

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Sat 16 Dec 1995 - 17:19:04 MET

On Sat, 16 Dec 1995, Jerzy Michal Pawlak wrote:
> [...]
> sluchawke w chwili gdy on rozmawia. Jezeli laczysz przez telefonistke,
> to ona do Ciebie oddzwania, wiec przynajmniej bedziesz mial jakis krotki
> sygnal, ze cos nie tak...
>
> Niemcy wycofali sie zreszta z tego z chwila gdy wprowadzili mozliwosc
> rejestracji wszystkich rozmow laczonych automatycznie - klient moze sobie
> teraz zamowic taka liste wszystkich swoich rozmow (numer docelowy ma nawet
> na tej liscie zamazane 4 ostatnie cyferki, zeby zostawic jakies pozory
> prywatnosci). Jak TPSA wprowadzi cos takiego, to moze odblokuje te numery
Wlasnie konczy wprowadzac. Natomiast moim zdaniem nie spowoduje to
odblokowania audioteksu poniewaz nawet przy bilingu pozostaje problem
gowniarza w piwnicy. Billing udowadnia tylko ze jednostki nie wziely sie
z powietrza, natomiast KTO dzwonil (abonent czy gowniarz z piwnicy) nadal
pozostaje nierozstrzygniete.
Pozdrawiam.
                                Konrad