Re: 0-700

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 20:26:26 MET

Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl) wrote:
: Wlasnie konczy wprowadzac. Natomiast moim zdaniem nie spowoduje to
: odblokowania audioteksu poniewaz nawet przy bilingu pozostaje problem
: gowniarza w piwnicy. Billing udowadnia tylko ze jednostki nie wziely sie
: z powietrza, natomiast KTO dzwonil (abonent czy gowniarz z piwnicy) nadal
: pozostaje nierozstrzygniete.

E tam. Z krotkiej historii nowej centrali na naszej uczelni:
1) u kolegi w pokoju odnotowano godzinna rozmowe z numerem jego tesciow.
   Owszem, do tesciow dzwonil czesto, ale kto by tam godzine byl w stanie
   gadac - najwyzej 5 minut to trwalo. I takowa krotka rozmowa jest
   odnotowana. Sporna rozmowa miala miejsce 20 minut pozniej - a 10 minut
   po fakcie zamkniecia pokoju i oddania klucza na portierni.
2) Z sekretariatu instytutu miala miejsce 27 minutowa miedzymiastowa.
   tak mniej wiecej w srodku, faks na tym numerze przyjal faks..

3) Z mojego pokoju odbyly sie dwie rozmowy, o dlugosci 27 i 25 minut na
   numer jak w 2). Nikt sie nie przyznaje, choc pokoj jest dosc publiczny.
   Dlaczego jednak za obie policzono pieniadze, skoro obie zaczely sie
   tego samego dnia o tej samej godzinie i minucie?

   Zainteresowany 3) zaczalem grzebac w rachunkach i znalazlem 2). Bardzo
   mnie dziwi owa zbieznosc 27,27 i 25 minut. Jakos nie chce mi sie wierzyc,
   zeby gadula z zegarkiem w reku rozmawial.

Wydruk z 3) trzymam jako argument na zarzuty kierownictwa ze telefonu
naduzywam.

Jak sie zdenerwuje, to chyba sprawdze swoj domowy numer. Ale madra TPSA
zada personalnej obecnosci glownego abonenta (a to juz nie ja) w biurze.

Pozdrowienia,

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |