Re: Numery IP w Polsce - 2 pytania do P. Neski

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Fri 15 Dec 1995 - 23:32:10 MET

Jasiu Barczynski (jasiu_at_mif.pg.gda.pl) wrote:
: Andrzej Resztak (resz_at_priam.umcs.lublin.pl) wrote:
: : : Ja go ustawie jako SMARTER_HOST i wylacze DNS...
: : To sprawdz najpierw czy nawiazesz polaczenie z bilbo na porcie 25.
: : O ile mnie pamiec nie myli, to ode mnie jest to od dluzszego
: : czasu niemozliwe.
: Rzeczywiscie teraz trzeba na frodo. Oni (nask.org.pl) tez maja MX ustawiony
: na Szwecje. Czyzby przygotowywali sie do nowych cen? Czy sami sobie tez
: policza ruch zagraniczny?

Czy sa w ogole jakies racjonalne powody zeby miec MX na sunet i
w ogole miec MX poza swoja domena? Jakis czas temu radzilem sie
Piotra Wilka jakie MXs wpisac dla PDi w Lodzi. Poradzil zeby
zadne zewnetrzne i mysle, ze ma racje: nie przyspiesza to doreczenia,
a wysylajacy traci mozliwosc kontroli - czy jego list jest jeszcze
w kolejce czy nie. Jezeli MX jest na sunet to list pojdzie i
ciezko bedzie zauwazyc bez sprawdzania, ze np. Gliwice (nazwe
rzucam bez sprawdzania jak akurat tam jest naprawde) juz drugi
dzien sa odciete.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec