Re: Numery IP w Polsce - 2 pytania do P. Neski

Autor: Jasiu Barczynski (jasiu_at_mif.pg.gda.pl)
Data: Fri 15 Dec 1995 - 16:47:26 MET

Andrzej Resztak (resz_at_priam.umcs.lublin.pl) wrote:
: : Ja go ustawie jako SMARTER_HOST i wylacze DNS...
: To sprawdz najpierw czy nawiazesz polaczenie z bilbo na porcie 25.
: O ile mnie pamiec nie myli, to ode mnie jest to od dluzszego
: czasu niemozliwe.

Rzeczywiscie teraz trzeba na frodo. Oni (nask.org.pl) tez maja MX ustawiony
na Szwecje. Czyzby przygotowywali sie do nowych cen? Czy sami sobie tez
policza ruch zagraniczny?

        Jasiu Barczynski