Re: Numery IP w Polsce - 2 pytania do P. Neski

Autor: Andrzej Resztak (resz_at_priam.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 15 Dec 1995 - 13:23:40 MET

Jasiu Barczynski (jasiu_at_mif.pg.gda.pl) wrote:
: Maciej Kozinski (maciek_at_lnx1.boa.uni.torun.pl) wrote:
: : Ciekawostka jest fakt, ze jeden z administratorow DNS w Bydgoszczy ustawil
: : bilbo.nask.org.pl jako MX nie swojej a podrzednej domeny.
: Ja go ustawie jako SMARTER_HOST i wylacze DNS...

To sprawdz najpierw czy nawiazesz polaczenie z bilbo na porcie 25.
O ile mnie pamiec nie myli, to ode mnie jest to od dluzszego
czasu niemozliwe.

Andrzej Resztak