Re: Inne lacza (Re: NASK - cennik - nie przejdzie)

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Thu 14 Dec 1995 - 14:58:56 MET

Gotfryd Smolik (smolik_at_stanpol.zabrze.pl) wrote:

: za rok". Poza tym zawsze jest problem, jesli chcesz polaczyc wezel
: np. TPSA z np. KOLPAKiem, TELBANKiem czy PSE: poniewaz nie sa ulokowane
: w tym samym budynku, trzeba jeszcze skads wziac szybkie lacze miedzy
: wezlami -:( Moze dzis jest o to latwiej niz 2-3 lata temu.

Mam wszem i wobec napisac, ile wlokien swiatlowodowych jest polozonych
i _niewykorzystanych_ pomiedzy wezlem lacz w PSE a wezlem z ZT Wwa Pld
(czyli miejscem, gdzie jest np. wezel WARMAN'a)? Dokladnej liczby nie
podam, bo jednak jest to zapewne informacja poufna - ale moge spoko
zdradzic, ze nie jest to jedna (i nie dwie) para wlokien.

--
	Leszek.