Inne lacza (Re: NASK - cennik - nie przejdzie)

Autor: Gotfryd Smolik (smolik_at_stanpol.zabrze.pl)
Data: Thu 14 Dec 1995 - 07:55:58 MET

On Wed, 13 Dec 1995, Lech Szychowski wrote:

> Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote:
>
> : Jak pokazuje zycie, mozna polozyc swiatlowody i nie wykorzystywac ich do
> : niczego (chyba wiadomo, o kim mowie). No to jak to jest z tym "za drogie"?
>
> Wiadomo :) Moze bedzie to wygladalo na odbicie pileczki, ale czy NASK
> w ogole probowal wykorzystac ten potencjal lezacy odlogiem?

 O ile wiem, przynajmniej miejscami - tak. Tyle, ze w momencie skladania
lacz inni potencjalni dostawcy byli wlasnie potencjalni: "Prawdopodobnie
za rok". Poza tym zawsze jest problem, jesli chcesz polaczyc wezel
np. TPSA z np. KOLPAKiem, TELBANKiem czy PSE: poniewaz nie sa ulokowane
w tym samym budynku, trzeba jeszcze skads wziac szybkie lacze miedzy
wezlami -:( Moze dzis jest o to latwiej niz 2-3 lata temu.

> Leszek.

        Gotfryd