Re: NASK - cennik - nie przejdzie

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Thu 14 Dec 1995 - 14:28:23 MET

Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote:

: Ale tak serio, to czy Twoja firma nie traci na tych swiatlowodach?

Alez oczywiscie, ze traci. Biorac pod uwage cennik NASK'u (nawet po
odjeciu ich narzutow), to tracimy grube _miliardy_ miesiecznie...

: polozenie swiatlowodow dla samj tylko transmisji danych sie nie oplaca.

Niestety nie znam sie na ekonomicznej stronie przedsiewziecia :(

: to i prawda, ale w takim razie czy polozenie swiatlowodow, ktorych nie uzywa
: sie do niczego, sie oplaca?

Sorry, ale poniewaz jestem jednak pracownikiem PSE (i pisze z konta
sluzbowego), wiec publiczne wypowiadanie prezez mnie pewnych opinii
jest IMHO sprzeczne z niektorymi zasadami.

: (Zreszta zdaje sie ze sam swiatlowod jest relatywnie tani... drogi jest
: osprzet.)

Dokladnie. Zreszta wlokna wisza juz od lat, a osprzet pojawil sie nie
tak dawno.

--
	Leszek.