Re: NASK - cennik - nie przejdzie

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Thu 14 Dec 1995 - 14:32:14 MET

Grzegorz Stepniak (gstep_at_zt.piotrkow.tpsa.pl) wrote:

: prawa budowlanego jesli NASK chcialby budowac swialtlowody miedzymiastowe
: to musialby zawrzec umowy dzierzawcze ze wszystkimi wlascicielami gruntow
: lezacymi na trasie. To rodzi cholerne koszty

Tym bardziej powinni lakomym okiem patrzec na lacza mojej firmy. A jakos
nie slyszalem, zeby ktos z NASK'u o nie walczyl...

--
	Leszek.