Re: NASK - cennik - nie przejdzie

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 13 Dec 1995 - 16:56:48 MET

Marian Klekota (marian_at_amedec.amg.gda.pl) wrote:

: 1. Cennik nie wejdzie chodzby z tej przyczyny ze NASK dzierzawi lacza od

Moze z Twoojego punktu widzenia "nie wejdzie". Z mojego juz wszedl (co
prawda z terminem wykonalnosci 01.01.1996), bo dostalem oficjalne
pisemko z wyszczegolnieniem nowych cen oraz dobrze znana klauzula
"plac lub [censored]"; nie jestem jedynym, ktory takie pismo dostal.
Czyzby AMG nie dostala?
Dopoki nie dostaniemy wszyscy pisemke odwolujacych, dopoty cennik
obowiazuje...

: TPSA placac za przepustowosc lacza a nie za ilosc przesylanych danych.
: Tak wiec pobieranie oplat przez NASK wg nowego cennika jest
: niedopuszczalne.

I co z tego, ze uwazasz, ze jest niedopuszczalne? Ja tez tak uwazam,
uwaza tak wielu ludzi na calym swiecie - a NASK ma to w miejscu,
w ktorym plecy swa szlachetna nazwe traca.

: wspomne ze TPSA posiada w Polsce monopol na wszytkie lacza miedzynarodowe
: a siec INTERNET nie da sie ukryc mozna tez zaliczyc do takich lacz ...
: przy odrobinie checi "wygryzliby" NASK ;)

I bedziemy mieli zwiekszenie monopolu TPSA? Nie daj Bog!

--
	Leszek.