Re: Co ja mam zrobic? - pyta student SGGW

Autor: Marek Krauze (marek_at_indy.inf.amwaw.edu.pl)
Data: Tue 12 Dec 1995 - 12:30:36 MET

Piotr Kasztelowicz (pekasz_at_amedec.amg.gda.pl) wrote:

: Znam tez studenta akurat z Warszawy ( stad robie follow na Twoj posting )
: - ktory tak dlugo mogl pracowac w Internecie, jak byl studentem
: Uniwersytetu Warszawskiego. Jak zostal studentem medycyny ( Akademii
: Medycznej ), ktora zdaje sie figuruje w Warmanie tylko "tytularnie
: i honorowo" konto uniwersyteckie mu zamknieto.
: Robmy tak dalej, bedziemy mieli w Warszawie lekarzy - analfabetow
: informatycznych.

Nie jest prawda, ze AM w WARMAN-e , jak to napisales figuruje tylko
tytularnie i honorowo, czego najlepszym dowodem jest moj posting.
W akademi medycznej mozna uzywac internetu, jak sie chce. Trzeba tylko
zechciec. W ciagu miesiaca, sadze ze kazda osoba zwiazana z AM w Warszawie
bedzie mogla miec dostep do Internetu. Sluze blizszymi informacjami
poza grupa.

: Pozdrowienia

: P.S.
: Administratorom sieciowych z UW duzo zdrowia
Tez, ale szczerze. Szczegulnie tym z MIMUW i ICM.

: Piotr
: --
: | Piotr Kasztelowicz <pekasz_at_amedec.amg.gda.pl> <pekasz_at_mat.uni.torun.pl> |
: | info----->http://www.mat.uni.torun.pl/~pekasz |
: | "Jestem, jestem miedzy innymi"... (E. Stachura) |
Marek

--
Marek Krauze			  | Network Manager
E-mail: Marek.Krauze_at_amwaw.edu.pl | Warsaw Medical School