Re: Co ja mam zrobic? - pyta student SGGW

Autor: Piotr Kasztelowicz (pekasz_at_amedec.amg.gda.pl)
Data: Wed 13 Dec 1995 - 18:12:54 MET

Marek Krauze (marek_at_indy.inf.amwaw.edu.pl) wrote:
: W akademi medycznej mozna uzywac internetu, jak sie chce. Trzeba tylko
: zechciec. W ciagu miesiaca, sadze ze kazda osoba zwiazana z AM w Warszawie
: bedzie mogla miec dostep do Internetu. Sluze blizszymi informacjami
: poza grupa.

: --
: Marek Krauze | Network Manager
: E-mail: Marek.Krauze_at_amwaw.edu.pl | Warsaw Medical School
: http://www.amwaw.edu.pl/~marek | Dept. of Informatics

Nie dyskutujecie na liscie dyskusyjne lekarzy, nie bylo nikogo z Was
na naszej konferencji Internetu Medycznego w Poznaniu ( chyba, ze
incognito ) - nie zglosiliscie nigdzie swojego serwera WWW-
np. do zasobow medycznych w sieci Internet, ktore mam okazje
redagowac - a w sumie macie Silicona. Brak informacji o uzytkowniku
i brak aktywnosci uzytkownika w sieci, to tak jak nie byloby tego
uzytkownika wcale.

Adresy: Zasoby medyczne w sieci Internet ( w j. polskim )
URL=http://www.amg.gda.pl/MEDIC/medic.html
W j. angielskim - dla zagranicy:
URL=http://www.amg.gda.pl/MEDIC/PolMedRes/PolMedRes.html

Zaraz Was dolinkuje- sadze, ze innym te adresy tez sie przydadza.
Ja nie mam tak dobrej maszyny- moja stacja robocza to zwykly
PC AT 286 - wiec wstydzcie sie i badzcie aktywniejsi i dajcie pracowac
ludziom, ktorzy pracuja w Internecie i nawet nie wiedza, ze jestescie
Wasze namiary puszcze do zainteresowanego studenta medycyny i na liste
lekarzy.

Piotr

--
| Piotr Kasztelowicz   <pekasz_at_amedec.amg.gda.pl> <pekasz_at_mat.uni.torun.pl> |