Re: Co ja mam zrobic? - pyta student SGGW

Autor: Piotr Kasztelowicz (pekasz_at_amedec.amg.gda.pl)
Data: Tue 12 Dec 1995 - 00:50:44 MET

Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl) wrote:
: Otrzymalem informacje, ze w SGGW w Warszawie uniemozliwiono niedawno
: studentom korzystanie z Netscape. Jeden ze studentow pyta sie mnie:
: "pisze prace magisterska, korzystam z literatury na swiecie, teraz
: nie moge. Co ja mam zrobic?".
: Chcialbym sie dowiedziec, o ile jest tu ktos z SGGW, dlaczego juz
: wprowadzaja restrykcje, skoro nowy cennik NASK ma wejsc w zycie dopiero w
: nowym roku.

: A w nowym roku wszystko juz bedzie lege artis. Studenci, zegnajcie sie z
: Internetem. Macie jeszcze trzy tygodnie.

: Pozdrowienia,

: Maciek

Znam tez studenta akurat z Warszawy ( stad robie follow na Twoj posting )
- ktory tak dlugo mogl pracowac w Internecie, jak byl studentem
Uniwersytetu Warszawskiego. Jak zostal studentem medycyny ( Akademii
Medycznej ), ktora zdaje sie figuruje w Warmanie tylko "tytularnie
i honorowo" konto uniwersyteckie mu zamknieto.
Robmy tak dalej, bedziemy mieli w Warszawie lekarzy - analfabetow
informatycznych.

Pozdrowienia

P.S.
Administratorom sieciowych z UW duzo zdrowia

Piotr

--
| Piotr Kasztelowicz   <pekasz_at_amedec.amg.gda.pl> <pekasz_at_mat.uni.torun.pl> |