Re: prof. Hofmokl dal glos - Wiadomosci 19:30

Autor: Krzysztof Mlynarski (krzysio_at_appli.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 08 Dec 1995 - 21:32:11 MET

Andrzej Karpinski wrote:

> przepraszam, bo strasznie mnie to interesuje, ale jakie filmiki pan
> profesor mial na mysli? bo szukam adresu skad moglbym sciagnac jakies
> ostrzejsze animacje, moze pan profesor bylby w stanie cos polecic? swoja
> droga nie dziwie sie, ze jest tak jak jest, jesli tacy ignoranci decyduja
> o tym, co i jak ma sie dziac w polskim internecie. zycze zdrowia anu
> profesorowi i mnostwa ciekawych filmikow... najlepiej w zasilkowni, bo
> tam miejsce dla takich jak on...
> karpio

Sadze, ze jestescie optymistami. Mi sie coraz czesciej wydaje, ze ci, ktorzy
decyduja o polskiej sieci nie korzystaja z niej niestety, a jesli juz, to
bardzo niechetnie. Gdyby wiedzieli, jak wspaniala jest siec, nie chcieliby
jej zamykac! Po tym co bylo w 6-tym NetForum nie ma zadnych watpliwosci
Panowie - NASK to zdrada!!! Oni chca zniszczyc Internet w Polsce. Powstaje
pytanie, kto kogo? Mysle, ze nas - osob korzystajacych z sieci na codzien,
jest wiecej niz panow z NASK... moze bedziemy w stanie jakos rozwiazac ten
problem??? :)))

                                        Pozdrawiam,
                                            -Krzysio

  | E-mail:                        =Unix/Network Security Expert= |
  | krzysio_at_appli.mimuw.edu.pl     IRC:  Krzysio    Radio: SQ5ASM |
  | Voice phones: +48-22-617-66-58, +48-22-658-42-36              |