Re: prof. Hofmokl dal glos - Wiadomosci 19:30

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 08 Dec 1995 - 20:50:21 MET

>Piec minut temu, w glownym wydaniu Wiadomosci
>prof. Hofmokl przemowil...
>Cala jego wypowiedz skladala sie na stwierdzenie, ze:
>'z pomoca Internetu mozna przeczytac informacje, obejzec
>obrazki, a nawet sciagnac filmiki'.
> Widocznie tylko do tych celow uzywa sieci
> szanowny pan profesor...

przepraszam, bo strasznie mnie to interesuje, ale jakie filmiki pan
profesor mial na mysli? bo szukam adresu skad moglbym sciagnac jakies
ostrzejsze animacje, moze pan profesor bylby w stanie cos polecic? swoja
droga nie dziwie sie, ze jest tak jak jest, jesli tacy ignoranci decyduja
o tym, co i jak ma sie dziac w polskim internecie. zycze zdrowia anu
profesorowi i mnostwa ciekawych filmikow... najlepiej w zasilkowni, bo
tam miejsce dla takich jak on...
karpio