Re: telewizja 2

Autor: Krzysztof Mlynarski (krzysio_at_appli.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 08 Dec 1995 - 22:11:26 MET

Jaroslaw Bazydlo wrote:

> Pierwsze wejscie bylo do kitu ... potem wszyscy sobie poszli ... wiec jak
> sobie wyobrazasz, ze moglo byc ??? Wogole to powinniscie dziekowac Neli i
> Krzysiowi, ze cos robia jakos te nasze srodowisko reprezentuja, a wiekszosc
> ma to gleboko w dupie ozywaja jak jest cos do zkrytykowania. Programy w
> TVP byly do kitu, z tego co slyszalem bo caly wczorajszy dzien spedzilem
> przy klawiaturze w pracy.

Racja Jaras! Niestety.. mialem sie nie wypowiadac na ten temat na n-tej
liscie, ale powiem:

Prawda jest taka:
1. Zadaniem programu mialo byc zasygnalizowanie ludziom, ze Internet JEST i
nic wiecej. Program nie byl przeznaczony dla fachowcow.
2. Czas jaki byl przewidziany nie starczylby nawet na omowienie jednego
zagadnienia. Dlatego tez zdecydowali sie o co ciekawszych rzeczach po
trosze....
3. My (ja i Nela) dowiedzielismy sie o istnieniu programu 5-go o godz 21:00,
a od rana (6-tego) musielismy zalatwic mase spraw, aby w ogole bylo mozliwe
nasze wystapienie w TV (m.in. przygotowac i przewiezc do studia komputer itd.).
4. Staralismy sie wykonac nasz "odcinek" pracy jak najlepiej. Calosc
programu (te 3 okolo 10-minutowe wejscia) kosztowaly duzy zespol ludzi caly
dzien naprawde ciezkiej pracy (wczoraj caly dzien "odchorowywalismy" pobyt w
studio).
5. Koledzy z sieci OLALI nas koncertowo, a teraz maja czelnosc krytykowac!
Zasada jest taka: zrob sam cos lepiej, a wtedy bedziesz mial prawo krytkowac
innych! Tylko Jaras zgodzil sie zostac z nami do konca i bardzo nam pomogl!
A moze wolelibyscie, zobaczyc na ekranach #polska wraz z tamtejsza
zaawansowana kultura?? To by byla PIEKNA wizytowka naszej sieci NIE?

Jesli chodzi o Microsoft. Coz.. ja nie naleze do milosnikow tej firmy i to
wielu z Was dobrze wie. Kilka osob "ze strony internetowej" tez krytykowalo
w studio te Win95 ustawione w stosik itd. Pewna pani z TV powiedziala nam
cos takiego:

"Zaraz.. dlaczego panstwo krytykujecie? Przeciez KAZDY mogl ufundowac inne
nagrody - a zglosil sie jedynie Microsoft".

Niestety... pomimo, iz nie lubie Windozy jak jasna cholera, to niestety
MUSZE PRZYZNAC JEJ RACJE! A tym wlasnie roznie sie od "krytykow" z tej (i
innych) listy dyskusyjnej. Przeciez moglem sam przyniesc kilka CD z FreeBSD
lub Linux'em... nie przynioslem - NIE KRYTYKUJE.

                                                Pozdrawiam,
                                                    -Krzysio

  | E-mail:                        =Unix/Network Security Expert= |
  | krzysio_at_appli.mimuw.edu.pl     IRC:  Krzysio    Radio: SQ5ASM |
  | Voice phones: +48-22-617-66-58, +48-22-658-42-36              |