Re: Szczecinskie lacza ...

Autor: Maciej Kolodziej (maciek_at_solidex.krakow.pl)
Data: Fri 08 Dec 1995 - 20:50:44 MET

On 8 Dec 1995, Lukasz Ploszajski wrote:

> : A co z Bydgoszcza? Wydaje mi sie, ze na razie nadal ma 9600.
> Do Bydgoszczy ida lacza cyfrowe 256k z Warszaway, Gdanska i Poznania.

Witam Lukasz,
Chyba zartujesz z tym 256k, a nie czas na to. Moze i ida linie, ale nie sa
wykorzystywane.
Mialem przyjemnosc byc w Bydgoszczy w poniedzialek 4.12.95
i akurat trafilem na "zacmienie" satelity. To tak jakbys odbieral TV, tyle
ze jest wylacznie szum bo przekaznik nie ma sygnalu z glownego nadajnika.
Nadajnik dla Nich jest gdzies w Warszawie, przekaznik w przestrzeni kosmicznej
a ostatni router, ktory jeszcze cos widzial to routerek w Toruniu...

Jesli piszesz o 3 liniach 256k to co sie z nimi dzieje, oprocz tego ze
nie sa uzywane ?
A moze jest jakies magiczne "abrakadabra" zeby z tych linii skorzystac ?
Bo same sie nie chca odzywac.

Pozdrawiam
Maciek Kolodziej