Re: Szczecinskie lacza ...

Autor: Lukasz Ploszajski (lukasz_at_nask.org.pl)
Data: Fri 08 Dec 1995 - 09:26:34 MET

maksiu_at_safona.mech.tuniv.szczecin.pl wrote:
: Witam

: Mam pytanie do panow z NASKu, co konkretnie jest robione obecnie
: w temacie poprawy lacznosci Szczecina z reszta swiata. Slyszalem
: co prawda juz kilkakrotnie o laczu 256 kb/s do Bygdoszczy, ale nikt
: nie byl w stanie podac mi zadnych konkretnych informacji. Jesli ta
: informacja jest prawdziwa, to prosze o pelna informacje wraz
: konkretna data kiedy moza sie spodziewac tego polaczenia.

Nowy wezel w Szczecinie zostanie uruchomiony najprawdopodobniej w polowie
przyszlego tygodnia (13-14 grudnia). To duza operacja - trzeba przewiezc do
Szczecina szafe na centrale, zmontowac ja, przekrosowac wszystkie kable
i zainstalowac kilka urzadzen - dlatego nie mozemy podac konkretnej daty
uruchomienia calosci. Dodatkowo trzeba bedzie podmienic routery (upgrade
software'u).

Faktycznie bedzie to lacze 256k z Bydgoszczy.

-Lukasz