Re: Szczecinskie lacza ...

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Fri 08 Dec 1995 - 11:11:02 MET

Lukasz Ploszajski (lukasz_at_nask.org.pl) wrote:
: maksiu_at_safona.mech.tuniv.szczecin.pl wrote:
: : Mam pytanie do panow z NASKu, co konkretnie jest robione obecnie
: : w temacie poprawy lacznosci Szczecina z reszta swiata. Slyszalem
: : co prawda juz kilkakrotnie o laczu 256 kb/s do Bygdoszczy, ale nikt
: Nowy wezel w Szczecinie zostanie uruchomiony najprawdopodobniej w polowie
: przyszlego tygodnia (13-14 grudnia). To duza operacja - trzeba przewiezc do

: Faktycznie bedzie to lacze 256k z Bydgoszczy.

A co z Bydgoszcza? Wydaje mi sie, ze na razie nadal ma 9600.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec