Re: telewizja

Autor: Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl)
Data: Thu 07 Dec 1995 - 15:19:47 MET

Krzysztof Pulapa (pulapa_at_edison.pk.edu.pl) napisal:
: Ktos ogladal wczoraj program TVP 1 o 18:45 i 22:40 ?

  Ja ogladalem o 22:45 -- i mam pytanie do tych co ogladali takze
pozostale czesci. Czy w ktorejs z nich zostal poruszony temat nowego
cennika NASK i jego wplywu na zasoby internetowe w Polsce ?

  W trzeciej czesci pomimo wysilkow Neli (dziekujemy, Nela! :)), pani
redaktor szybko przeskoczyla niewygodny temat. Jezeli w zadnej z nich
nie zostal on poruszony, to jest to zdumiewajace -- jak mozna
pokazywac zasoby ktore PRZESTANA ISTNIEC za niecaly miesiac ?
(np. SunSITE)

jwr
Jan Rychter jwr_at_itc.pw.edu.pl
http://www.itc.pw.edu.pl/~jwr jwr_at_icm.edu.pl