Re: telewizja 2

Autor: Slawomir Mateuszczyk (SLAW_at_ns1.gazeta.pl)
Data: Thu 07 Dec 1995 - 16:21:49 MET

> Pierwsze wejscie bylo do kitu ... potem wszyscy sobie poszli ... wiec jak
> sobie wyobrazasz, ze moglo byc ??? Wogole to powinniscie dziekowac Neli i
> Krzysiowi, ze cos robia jakos te nasze srodowisko reprezentuja, a wiekszosc
> ma to gleboko w dupie ozywaja jak jest cos do zkrytykowania. Programy w
> TVP byly do kitu, z tego co slyszalem bo caly wczorajszy dzien spedzilem
> przy klawiaturze w pracy.

Zaluj, ze nie ogladales. Widowisko bylo tak zalosne, ze nic tylko sie
upic i wylaczyc komputer (podlaczony na stale do internetu).

Dla prowadzacych program Internet jest rownowazny z IRC. Styl
prowadzenia programu: "Internet to narzedzie, ktore sluzy do gadania
z ludzmi z drugiego konca swiata. Kazdy moze wyslac komunikat do
wszystkich, albo tylko do jednej konkretnej osoby...". Nawet WWW zostalo
potraktowane per noga. Nawiedzona Pani nawijala w ochach i achach, ze
jest kanal i kilka osob i literki wyskakuja na ekranie, ale sama
najwyrazniej nie wiedziala jak to dziala tak naprawde.

Wszelkie bardziej konkretne wypowiedzi (WWW, cos blizej o sieci) byly
szybko ucinane jako nie na temat. Wspomniana juz Pani mowila - "och jakie
to fajne, mozna pogadac na odleglosc, ach jak cudownie..." (jakby nigdy
nie widziala telefonu) natomiast nawet nie pokazano wyraznego zblizenia
ekranu monitora, zeby mozna bylo zobaczyc, ze to na prawde dziala.

To, ze na jednym z monitorow jest uruchomiony Netscape z zaladowana
strona WWW slawnego pokoju 1114 z Riviery domyslilismy sie tylko dlatego,
ze wiedzielismy, ze to tam bedzie i ze moze pokaza. Pokazali, ale gleboko
w tle i mocno nieostre. Swoja droga gdybym nie wiedzial, ze to program
o Internecie to moglbym go obejrzec i nie zauwazyc nawet, ze to bylo cos
o komputerach.
                                                Slaw
P.S.
    Jestem mieszkancem Riviery i naleze do ludzi, ktorzy wola siegnac po
aparat telefoniczny niz uruchomic klienta IRC, wobec czego moja wypowiedz
moze byc stronnicza.

 Slawomir Mateuszczyk            E-mail: S.Mateuszczyk_at_gazeta.pl
 Network Administrator           http://www.riviera.pw.edu.pl/~smateusz
 Maile z polskimi literami zakodowanymi w MIME/ISO-8859-2 mile widziane.