Re: telewizja

Autor: Rachowiak P. (rachp_at_hum.amu.edu.pl)
Data: Fri 08 Dec 1995 - 08:25:53 MET

jwr_at_itc.pw.edu.pl (Jan Rychter) wrote:

>Krzysztof Pulapa (pulapa_at_edison.pk.edu.pl) napisal:
>: Ktos ogladal wczoraj program TVP 1 o 18:45 i 22:40 ?

> Ja ogladalem o 22:45 -- i mam pytanie do tych co ogladali takze
>pozostale czesci. Czy w ktorejs z nich zostal poruszony temat nowego
>cennika NASK i jego wplywu na zasoby internetowe w Polsce ?

> W trzeciej czesci pomimo wysilkow Neli (dziekujemy, Nela! :)), pani
>redaktor szybko przeskoczyla niewygodny temat. Jezeli w zadnej z nich
>nie zostal on poruszony, to jest to zdumiewajace -- jak mozna
>pokazywac zasoby ktore PRZESTANA ISTNIEC za niecaly miesiac ?
> [...]

Oczywiscie - ze sprawa cennika zostala (nie)dyplomatycznie
pominieta; to zreszta malo powiedziane. Sprawy cen pojawily
sie tylko w kontekscie pytania o to, ile trzeba miec
pieniedzy, aby podlaczyc sie do sieci. Odpowiedz (zdaje sie,
ze faceta z jednej z firm) byla typu: Internet w Polsce jest
bardzo tani - rzedu kilkudziesieciu zlotych miesiecznie i
wlasciwie jedynie koszt komputera jest wysoki, ale jedynym
wydatkiem jest smiesznie tani modem. O nowym cenniku ani mru
mru - o przepraszam, pojawilo sie zdanie, ze NASK bedzie
mial nowy cennik, ale powiedziano to takim tonem, jakby z
niego mialo przyjsc cos pozytecznego dla rozwoju Internetu w
Polsce.

* dr Przemyslaw Rachowiak, e-mail: rachp_at_hum.amu.edu.pl
* Zaklad Zoologii Systematycznej, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
* ul. Fredry 10, 61-701 POZNAN, tel.: 52-34-96, fax: 52-36-15