Re: program Krzysztofa Leskiego wczoraj o 22:00

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl)
Data: Mon 04 Dec 1995 - 13:55:58 MET

> A to niby na jakiej podstawie ?????!!!!!

A na takiej ze musialbys sie podlaczyc do lini galwanicznie a tego nie
wolno. Nie wiem czy wiesz ze bez zgody TPSA nie wolno Ci nawet podlaczyc
drugiego aparatu do tej samej lini mimo ze ma homologacje.

  Slawomir 'Cwaniak' Sidor | Politechnika Warszawska, Telekomunikacja | Poland
                          cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl