Re: program Krzysztofa Leskiego wczoraj o 22:00

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl)
Data: Mon 04 Dec 1995 - 14:46:32 MET

> Dojscie do takiego wniosku moze swiadczyc o tym, ze KBN nie czuje sie
> odpowiedzialny za sposob gospodarowania publicznymi pieniedzmi, badz proby
> pociagniecia KBN (w swietle obecnego prawa) za zle gospodarowanie, moga byc
> conajmniej trudne. Co praktycznie na jedno wychodzi, ze cokolwiekby KBN
> nie zrobil to i tak nie zaszkodzi to samemu KBN-owi.
>
> Moze ktos wie jak wyglada kontrola nad instytucjami zarzadajacymi
> publicznymi pieniedzmi? Czym moze grozic (dla kierownictwa tego typu
> instutucji) udowodnienie ze pieniadze sa wydawane niezgodnie z
> [...]

Jakie sa restrykcje to nie wiem ... zalezy od znajomosci napewno.
A zajmuje sie tym NIK. Jak chcesz mozesz zlozyc donos (w zasadzie to
donich). Jak wykryja kombinowanie to moze Ci nawet nagrode wyplaca.

  Slawomir 'Cwaniak' Sidor | Politechnika Warszawska, Telekomunikacja | Poland
                          cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl