Re: Nowy cennik - sugestie

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 02 Dec 1995 - 19:09:39 MET

> From: Slawomir Sidor <cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl>

[...]
> [...]
[...]
> Pierwszy raz stane po stronie NASK !
> Powiedz mi jaka topologie ma TPSA naprzyklad ?
> Co Ty myslisz ze jak dzwonisz od siebie z domu do sasiada to idzie przez
> zbrojenie w scianach ? Idzie do centrali i wraca. I jak dzwonisz do
> aparatu 2 metry obok to sygnal moze przeleciec kilka kilometrow.
Ale nie placisz dodatkowo za te kilometry... w obrebie miasta jeden impuls to
jeden impuls, cwaniaczku... ;-)
[...]
> A nie jest dyskryminacja ze jak chce pokazac morde w TVP SA to kupuje
> bilet za 0.4 nzl i jade na Woronicza natomiast gosc z Rzeszowa musi
> kupic bilet za 0.4 + bilet na dojazd do Warszawy ?
Owszem, jest dyskryminacja. Jak najbardziej.
Podobnie jak to, ze jak Warszawiak chce zadzwonic np. do radia do jakiejs
audycji z telefonami, to kreci numer miejski, a z innego miasta trzeba przez
kierunkowy. Nie dosc ze drozej, to jeszcze Warszawiacy blokuja numer i nie
idzie sie dodzwonic...

> Patrz wyzej na temat TPSA a jak chcesz wiecej to wykrec
> 0-220kierunkowy_do_siebie_i_swoj_numer. (Nie kazda centrala to umie)
> Jak chcesz wiecej to polecam kierunkowy 061
Dobra, a czy ja bedac przy zdrowych zmyslach bede wysylac maile do siebie na
adres raj%inf.wsp.krakow.pl_at_whitehouse.gov ?

"Cwaniak", nie badz za cwany... ;-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl