Re: Oplaty za NASK

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 01 Dec 1995 - 18:54:02 MET

Piotr Auksztulewicz (piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
: Liczyc bajty przelatujace przez kabel da sie na kazdym routerze.
: Robic to samo z rozwaleniem na hosty - ten tyle, a tamten tyle -
: potrafia Cisco (3Comy juz nie, nie wiem jak inne).
: Natomiast rozbic na uzytkownikow juz sie nie da. I jak teraz
: rozliczyc gosci? No, mozna ryczaltem:

Jak to sie nie da? Przeciez pakiety do wyslania jakis proces
generuje lub jakiemus sa przekazane. wiec liczyc sie da.
Ze nie ma takiej opcji w systemie? to trzeba dorobic, albo zamowic.

--
Jaroslaw Lis
| lis_at_ict.pwr.wroc.pl         | Institute of Engineering Cybernetics     |