Re: program Krzysztofa Leskiego wczoraj o 22:00

Autor: Andrzej Resztak (resz_at_priam.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 30 Nov 1995 - 12:50:08 MET

Darek Wichniewicz (darekw_at_atm.com.pl) wrote:
: drugie pytanie - czy ktos policzyl ile jego wydzial/uczelnia/MAN bedzie
: placil (sam, a nie z dotacji KBN dla NASKu!) przy nowym cenniku?
: --------------------

Darku,
nie wiem czy ktos policzyl, nie wiem czy ktos oficjalnie wie
jaka bedzie dotacja KBN-u w przyszlym roku. Ale nie rozumiem
po co poruszasz ten problem. Jesli dobrze Cie rozumiem
pisales, ze oplaty beda srednio 10 razy wyzsze (przy tym samym
ruchu) i to zgadza sie z moimi wyliczeniami. Poniewaz
chyba nadal glownym klientem dla NASK-u jest *.edu scenariusz
dalszych dzialan wydaje sie byc nastepujacy. KBN rzeczywiscie
przez jakis czas bedzie finansowal siec w 100%, uczelnie
po dokonaniu obliczen o ktore pytasz zaakceptuja nowy cennik,
po czym KBN powoli sie wycofa z dofinansowywania, a nowy cennik
zostanie. Wedlug mnie wszystko na to wskazuje. Czy o to Ci chodzi?

Pozdrawiam,
Andrzej Resztak