Re: program Krzysztofa Leskiego wczoraj o 22:00

Autor: Grzegorz Mielcarek (GREG_at_chicken.iie.wsi.zgora.pl)
Data: Thu 30 Nov 1995 - 01:08:14 MET

> To by sie zgadzalo z moimi informacjami. Przynajmniej jesli idzie o I kwartal
> przyszlego roku. Ale to moze tez byc wiadomosc FATALNA, bowiem (sorry jesli
> nadinterpretuje) w takim razie KBN tym samym zaakceptowal nowy cennik...
> A dzisiaj bylo spotkanie szefostwa NASKu z szefostwem KBNu.

Wedlum mnie jest tak. KBN zaakceptowal nowy cennik, bo w zasadzie musial go
zaakceptowac. Przeciez te pieniadze dostaje z budzetu (nie zarabia), wiec co
mu szkodzi placic wiecej. A, ze dzieki temu "wspomoze" poczynania NASK'u
(dofinansujac go) i ubedzie znowu pieniedzy na szkolnictwo, ktorych i
tak zawsze jest malo. Byc moze pomiedzy NASK i KBN jest tzw. gentelmen's
agreement, czyli niepisana umowa. Druga ciekawa rzecz, to taka, ze NASK
"wyrosl" z pieniedzy KBN, czyli w zasadzie jest nasza wlasnosci (szkolnictwa)
cala ta zbudowana siec. A teraz NASK chce sie zrobic "komercjonista".

Oczywiscie jest to moje zdanie i przeciez nikt nie musi sie znim zgodzic.
Moja opinia jest n-ta strona medalu.

-Grzegorz
           TECHNICAL UNIVERSITY in ZIELONA GORA, Poland

 Grzegorz MIELCAREK - Network & System Manager
 e-mail: G.Mielcarek_at_iie.wsi.zgora.pl
  phone: +48 (0)68 254831 ext. 227, 421 fax: +48 (0)68 254613

   "Zycie jest jak pudelko czekoladek. Nigdy nie wiesz na co trafisz."

                                                 Forest Gump