Re: program Krzysztofa Leskiego wczoraj o 22:00

Autor: Darek Wichniewicz (darekw_at_atm.com.pl)
Data: Wed 29 Nov 1995 - 16:56:18 MET

At 14:07 95-11-29 +0100, you wrote:

>Zaraz: czy ja dobrze widze? Nie podoba sie nowy cennik NASK?

nie za bardzo...

>A teraz powaznie: gdy prof. Hofmokl oglaszal na I konferencji IwP plany
>taryfikacji za ruch wychodzacy, ComputerWorld opublikowal wypowiedzi
>wielu osob ze srodowiska komercyjnego, ktorym nowe pomysly sie podobaly.
>ComputerWorld, ktory dzis otrzymalem, pisze piorem (peg): "Uslugodawcy
>Internetu z kolei zapatruja sie na nie (tzn. zmiany cennika) raczej
>pozytywnie". Skad sie to bierze? Komu sie podobaja w srodowisku
>komercyjnym oplaty za ruch?

Nie mam nic przeciwko wprowadzeniu oplat za ruch - naprawde. Pod warunkiem,
ze nie bede placic za ruch w obie strony, bede mial kontrole na wysokoscia
oplat, a podwyzka nie wyniesie 1000%!
Cena proponowana przez NASK podczas I Konferencji Internet w Polsce - 1 zl
za MB nie jest taka zla (kilkukrotnie nizsza niz oplaty w POLPAKu), pod
warunkiem, ze bedzie to cena ZAMIAST abonamentu, a nie abonament + oplata za
ruch. X.25 jest doskonalym protokolem do wprowadzania bilingu za ruch, a IP
- nie.

Darek Wichniewicz