Re: Klopoty z linia a nowy cennik NASK

Autor: Jasiu Barczynski (jasiu_at_mif.pg.gda.pl)
Data: Wed 29 Nov 1995 - 09:02:35 MET

Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl) wrote:
: A teraz pytanie. Mam lacze 128k. Mialem obciazone w 101% przez co najmniej
: noc. Pakiety byly, a jakze, moje. Nawet nie chce liczyc ile by to MNIE
: kosztowalo po 1 stycznia. KTO bedzie placil w takich wypadkach ???
Ja mam podobny problem. Wczoraj pakiety z Gdanska do Krakowa trafialy do
Szwecji i tam grzezly. Czy bede placil za ruch miedzynarodowy?

: Pytam sie, bo rozumiem ze fachowcy od ustalania cennika z NASK maja wszystko
: opanowane ...

        Pozdrowienia - Jasiu Barczynski