Klopoty z linia a nowy cennik NASK

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sun 26 Nov 1995 - 11:32:27 MET

Witam,

Mam wlasnie ciekawe pytanie natury moralnej. (Chodzi o moralnosc NASK
oczywiscie).

W nocy z soboty na niedziele nie bylo lacznosci z Politechnika. Moge
zrozumiec. Potem rozne servery zaczely odswiezac swoje informacje. Tez moge
zrozumiec. Ale dlaczego moj router tak sie "zajal" tym ze zaczal dropowac
inne ramki (tez rozumiem), poczta zaczela zglaszac time out (przestaje
rozumiec dlaczego ma to byc moim kosztem) ?!?!?

A teraz pytanie. Mam lacze 128k. Mialem obciazone w 101% przez co najmniej
noc. Pakiety byly, a jakze, moje. Nawet nie chce liczyc ile by to MNIE
kosztowalo po 1 stycznia. KTO bedzie placil w takich wypadkach ???

Pytam sie, bo rozumiem ze fachowcy od ustalania cennika z NASK maja wszystko
opanowane ...

--
Pozdrowienia,
Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>