Re: protest indywidualny (fwd)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 27 Nov 1995 - 14:28:12 MET

> From: Maciek Uhlig <muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl>

> Podany przeze mnie adres e-mail (fdl50_at_plearn.edu.pl) to wlasnie adres
> dyrektora NASK, profesora Tomasza Hofmokla :-)

Ja mam propozycje zupelnie serio do administratorow tej listy i listy
PSI-L.
Ustawcie listservery tak zeby robily Cc: do Hofmokla (i to najlepiej
na obydwa adresy), tudziez Zienkiewicza (zna ktos jego adres? a moze
ten to w ogole maili nie czyta?) kazdego listu, ktory przyjdzie na te listy
i ma w subject'cie "NASK", "protest", "cennik" itp.
Niech dokladnie wiedza w NASKU co myslimy na ten temat!
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl