Re: protest indywidualny (fwd)

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 27 Nov 1995 - 20:00:50 MET

Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote:
: > From: Maciek Uhlig <muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl>

: > > A dlaczego nie bombardowac NASK-u? Moze juz sie nauczyli korzystac z
: > > poczty? :-)
: > >
: > > W koncu to reakcja sieci zmusila Intel do wymiany Pentium...
: >
: > Podany przeze mnie adres e-mail (fdl50_at_plearn.edu.pl) to wlasnie adres
: > dyrektora NASK, profesora Tomasza Hofmokla :-)
: >
: Ja mam propozycje zupelnie serio do administratorow tej listy i listy
: PSI-L.
: Ustawcie listservery tak zeby robily Cc: do Hofmokla (i to najlepiej
: na obydwa adresy), tudziez Zienkiewicza (zna ktos jego adres? a moze
: ten to w ogole maili nie czyta?) kazdego listu, ktory przyjdzie na te listy
: i ma w subject'cie "NASK", "protest", "cennik" itp.
: Niech dokladnie wiedza w NASKU co myslimy na ten temat!

Jest juz zrobiony alias: protest_at_uci.agh.edu.pl. Prosze wysylac
protesty tam wlasnie - beda autoforwardowane do NASK i rownoczesnie
archiwowane przeze mnie (zeby nic nie zginelo... ;-) ).

--
                       Szymon Sokol -- Network Manager
U    U M     M M     M University of Mining and Metallurgy, Computer Center