Re: Klopoty z linia a nowy cennik NASK

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl)
Data: Mon 27 Nov 1995 - 13:29:08 MET

> Witam,
>
> Mam wlasnie ciekawe pytanie natury moralnej. (Chodzi o moralnosc NASK
> oczywiscie).
>
> W nocy z soboty na niedziele nie bylo lacznosci z Politechnika. Moge
> zrozumiec. Potem rozne servery zaczely odswiezac swoje informacje. Tez moge
> zrozumiec. Ale dlaczego moj router tak sie "zajal" tym ze zaczal dropowac
> inne ramki (tez rozumiem), poczta zaczela zglaszac time out (przestaje
> rozumiec dlaczego ma to byc moim kosztem) ?!?!?
>
> A teraz pytanie. Mam lacze 128k. Mialem obciazone w 101% przez co najmniej
> [...]

A ja jestem ciekawy kto bedzie placil za slynne zabawy serverow gollum i
kirdan w odbijanie pakiecikow. Widocznie maszyny te nie maja co robic
wiec sie czasem troche bawia. Jak mnie poinformowano w NASK takie
rozrywki serverow sa zalezne od tego czy pakiet idzie za granice czy
nie. Tez ciekawa teoria.

A tak przy okazji jak nasz dobroczynca NASK chce ograniczyc ruch
zaagraniczny to moze poprosu wpisze kilka magicznych polecen do routera
??

  Slawomir 'Cwaniak' Sidor | Politechnika Warszawska, Telekomunikacja | Poland
                          cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl