Re: Nowy cennik uslug NASK

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl)
Data: Sat 25 Nov 1995 - 14:23:45 MET

On Sat, 25 Nov 1995, Marcin Klimowski wrote:

> idac tym sladem.. ile sie bedzie bulic za wyslanie jednego listu na polipa ?
> albo posting na pl.listserv.polip ??? oj oj.

Bedzie tak: Piotrek zlikwiduje polipa i po klopocie. Albo tez bedzie
wysylal kazdemu subskrybentowi rachunki za jego mailowa aktywnosc.
Oczywiscie, im wiecej subskrybentow bedzie na polipie, tym wiekszy bedzie
rachunek. Czyz nie? Ponadto subskrybentem polipa bedzie mozna zostac
dopiero po zlozeniu formalnego zamowienia. Zalozmy, ze kwestor podpisze
mi takie zamowienie: zamawiam w Politechnice Lodzkiej usluge polegajaca
na subskrypcji listy polip dla 10 pracownikow Uniwersytetu Slaskiego
(lista w zalaczeniu). To ja, zamiast robic cos pozytecznego, bede
organizowal postepowanie konkursowe, ktorzy to z kilkunastu chetnych moga
uzyskac dobrodziejstwo korzystania z polipa.

Pozdrowienia,

Maciek