Re: Nowy cennik uslug NASK

Autor: Marcin Klimowski (marcin_at_oeto.pk.edu.pl)
Data: Sat 25 Nov 1995 - 13:57:55 MET

Krzysztof Pulapa (pulapa_at_edison.pk.edu.pl) wrote:
: : Jeden zaplacil, bo od niego wyszlo, drugi zaplacil bo do niego
: : przyszlo.
:
: Powiedzmy , ze wysylam zwykly e-mail do okolo kilkunastu osob ...
: Wyglada na to , ze raz zaplace ja oraz dodatkowo kazdy z adresatow
: czy tego chce czy nie chce .
: Jedna paczka wychodzaca ode mnie , dochodzac do adresatow
: ma juz kilkunastokrotne przebicie ;-)
:

idac tym sladem.. ile sie bedzie bulic za wyslanie jednego listu na polipa ?
albo posting na pl.listserv.polip ??? oj oj.

                Marcin;)

Marcin Klimowski    |     marcin_at_oeto.pk.edu.pl    | hit ANY user to continue
..it's de facto	>>--| http://www.pk.edu.pl/~marcin |-->> 2 line only sig....