Re: Nowy cennik uslug NASK

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 27 Nov 1995 - 07:50:50 MET

On 25 Nov 1995, Maciek Uhlig wrote:

> Bedzie tak: Piotrek zlikwiduje polipa i po klopocie. Albo tez bedzie
> wysylal kazdemu subskrybentowi rachunki za jego mailowa aktywnosc.
> Oczywiscie, im wiecej subskrybentow bedzie na polipie, tym wiekszy bedzie
  [reszta skasowana]
  ---
  Bez przesady :-) Wtedy bedzie sie oplacalo robic to, co zrobila teraz
  Zielona Gora: zalozyc u siebie mirror polipa. Ja pamietam jeszcze czasy
  list bitnetowych tak wlasnie zorganizowanych...

  I nie przesadzajmy z DNSem, to nie on generuje ruch. Pomyslcie o tych
  wszystkich bogato ilustrowanych stronach WWW. Zastanowcie sie co lepsze:
  mirror archiwum czy Alex. A kto ma srodowiskowego proxy?
  Wojtek