Re: Nowy cennik uslug NASK

Autor: Krzysztof Pulapa (pulapa_at_edison.pk.edu.pl)
Data: Sat 25 Nov 1995 - 13:38:33 MET

: Jeden zaplacil, bo od niego wyszlo, drugi zaplacil bo do niego
: przyszlo.

    Powiedzmy , ze wysylam zwykly e-mail do okolo kilkunastu osob ...
    Wyglada na to , ze raz zaplace ja oraz dodatkowo kazdy z adresatow
    czy tego chce czy nie chce .
    Jedna paczka wychodzaca ode mnie , dochodzac do adresatow
    ma juz kilkunastokrotne przebicie ;-)

Pulapa Krzysztof   ,  Politechnika Krakowska
  E-mail:   pulapa_at_edison.pk.edu.pl , jimi_at_avalon.wbc.lublin.pl
  URL   :   http://edison3.edison.pk.edu.pl/~pulapa , on IRC : Jimi