Re: Nowy cennik uslug NASK

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl)
Data: Sat 25 Nov 1995 - 13:32:34 MET

Heh .. jak mam placic za to ze ktos ciagnie cos z mojej maszyny to juz
widze te tlumy kupujace gigabajty dyskow i zwiekszajace szybkosc lacz
zeby tylko jak najwiecej odemnie sciagnieto. Czyli w sumie zebym wiecej
zaplacil !
Idiotyzm kompletny !
Gratuluje tego typu logicznego myslenia.

  Slawomir 'Cwaniak' Sidor | Politechnika Warszawska, Telekomunikacja | Poland
                          cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl