Re: Nowy cennik uslug NASK

Autor: Maciej Kozinski (maciek_at_lnx1.boa.uni.torun.pl)
Data: Thu 23 Nov 1995 - 15:10:25 MET

Ireneusz Neska (irek_at_nask.org.pl) wrote:

: >
: > Teraz bedzie dobry dowcip
: >
: > > 6. Prace zwiazane z serwisem World Wide Web (WWW)
: >
: > > Umieszczenie przygotowanej strony WWW na serwerze NASK
: > > (dostarczone zbiory HTML):
: >
: > Uwaga: to tylko za przekopiowanie plikow:
: > > Oplata instalacyjna 100.-

: Oczywiscie tak. Za skopiowanie zbiorow.
:
: > A to za ich nie wykasowanie:
: > > Oplata miesieczna za kazdy 1 MB danych 150.-

: To za ich nie wykasowanie.
:
: > To jest najlepsze:
: > > Kazda zmiana strony 50.-
: >
: > 500.000 PLZ za poprawienie bledu ortograficznego? Wchodze w to. Moge
: > budowac strony WWW za pol ceny. Tylko, kurcze NASK jako monopolista
: > zarzada swojej dzialki :-((((((((

: Nie, tylko jesli ktos przynosi nowa wersje strony. Jak mozesz budowac
: strony WWW za pol ceny to czemu ich nie budujesz. Zanim to zrobisz
: obejrzyj sobie ile za ta usluge zycza sobie inni a potem narzekaj ze NASK
: jest taki "drogi".

: > Koszty wypisaywania rachunkow bede wiekszoscia obrotu w tym wypadku.
: > Pomysl wybitnie chybiony.

: Byc moze...
:
: Mialem sie nie odzywac w tej dyskucji, ale powyzszy list tak mnie wkurzyl,
: ze musialem odpisac.

To ciekawe, bo mnie wkurza, ze ktos moze sobie zazyczyc 100 zl za
skopiowanie paru plikow, skoro co miesiac dosteje 150 za ich
utrzymywanie...

Maciek

--
           Maciej Kozinski         http://www.boa.uni.torun.pl/~maciek