HELP: Wybor profilu studiow

Autor: osiak_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl
Data: Thu 23 Nov 1995 - 14:30:25 MET

  Czesc !
  Czy ktos moglby mi (w sumie to i moim znajomym) udzielic
informacji, pomocy w sprawie wyboru profilu studiow?
  Obecnie jestem studentem III roku informatyki, specj. inzynieria
programowania na PWr. Od szostego semstru mamy mozliwosc wyboru
jednego z szesciu profili z tym, ze tylko trzy z nich beda wprowadzone.
Te profile to:bazy danych, grafika komp., inzynieria ochrony,
przetwarzanie rownolegle, sieci komp., i standardowy.
  Waham sie pomiedzy grafika i sieciami. Moze podam jakie przedmioty
beda charakterystyczne dla tych profili.
  Grafika:
 + zaawansowane metody grafiki
 + jezyki i programowanie wspolbiezne
 + zastosowania grafiki
 + srodki i techniki multimedialne
 + fraktale i chaos
 + rozpoznawanie obrazow
 + laboratorium systemow graficznych

  Sieci:
 + transmisja danych
 + jezyki i progr. wpsolbiezne
 + podstawy komunikacji w sieciach komp.
 + systemy rozproszone
 + warstwy aplikacyjne sieci komp.
 + inzynieria protokolowa
 + ochrona informacji w systemach i sieciach

 Oprocz tego istnieja tez przedmioty wspolne dla obydwu profili.
 Istnieje mozliwosc wybierania przedmiotow z innego profilu niz
ten na ktory sie zdecydowalo jako przedmioty wybieralne.

 Interesuje mnie po ktorym z tych profili bede mial wieksze szanse
znalezienia dobrze platnej pracy.

  Bede wdzieczny za wszelkie informacje - na liscie
(moze wywiaze sie dyskusja), badz prywatnie.

  Dziekuje
              Arkadiusz Osiak