Re: Domeny 0.5 = 0.000005

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 06 Nov 1995 - 20:33:16 MET

Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl) wrote:

: >??? Mozna utrzymac przeciez stara domene do celow stricte pocztowych
[...]
: Czyli znow prymat ideologii nad praktyka. Bo czemu w takim razie miala
: sluzyc zmiana domeny?

Miala bardzo konkretny cel. Bardzo bysmy zapewne byli wszyscy zadowoleni
(i zebralbym cale mnostwo pochwal za rozsadek i przemyslana koncepcje),
gdyby pojawily sie w sieci maszyny z nazwami xxx.odm.byd.pse.waw.pl,
xxx.odm.poz.pse.waw.pl itp, prawda? :(

: Poza tym pola MX sa raczej marnym rozwiazaniem.

Do celow przejscia ze starej nazwy domeny na nowa sa calkiem, calkiem.

: Ja wole miec mzliwosc stworzenia sobie takiej domeny jaka chce.

Ba! Juz tu ktos pisal, ze w takim wypadku pozostaje stworzyc sobie
wlasny konkurencyjny Internet ;)

--
	Leszek.