Re: Domeny 0.5

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Fri 03 Nov 1995 - 15:59:19 MET

rmikke_at_mofnet.gov.pl (Ryszard Korwin-Mikke - DI 153 5007) wrote:

>To zalezy. W niektorych sprawach Sad Kolezenski moze po
>wnikliwym rozpatrzeniu ( :-) ) przekonac goscia, zeby posluchal
>admina domeny nadrzednej. A jak sie firma "Igrzyska Bylych
>Modelek" z firma "Incydentalne Branie w Morde" pokloca o prawa
>do domeny ibm.com.pl - to sprawa sie rzeczywiscie kwalifikuje
>wprost do sadow powszechnych...

W Gdansku w poczatkach Internetu byla taki nadrzedny admin, ktory:

a) chcial zrobic domene pan.gda.pl dla wszystkich instytutow i jednostek
PAN w Gdansku (wbrew pozorom sa to instytucje, ktorych ze soba praktycznie
nic nie laczy),

b) usilowal narzucic nie tylko wszystkie nazwy domen instytucjom a nawet
nazwy hostow. Jego ulubionym typem nazwy bylo pc_318_23 [przklad wymyslny
ale w sensie pecet w pokoju 318 w budynku 23]. Lubil facet porzadek.

I strzesz nas Panie przed takimi. Z tego wlasnie powodu mam sceptyczny
stosunek do nadmiernej regulacji DNS.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland