Re: Domeny 0.5

Autor: Slawomir Witold Gorniak (toja_at_tele.pw.edu.pl)
Data: Mon 30 Oct 1995 - 18:09:21 MET

No coz.. Jestem wlasnie po lekturze projektu domen w *.pl.
Jedno spostrzezenie jakie mi sie nasuwa to fakt, ze
szacowna organizacja zwana PSI proponuje tylko i wylacznie
usankcjonowanie istniejacego stanu rzeczy (zeby nie powiedziec:
burdelu) wsrod domen swoim dekretem czy tam projektem.
Dalej wiec mamy miec domeny krakow.pl, waw.pl itp, ewentualnie
uzupelnione przez edu.pl, com.pl itd. Wiadomo wiec, ze nie wnosi
to ani nic nowego, ani nie poprawia sytuacji zaistnialej bodajze
w 1992 roku, gdy zaczeto stosowac nazwy terytorialne takze i wobec
instytucji edukacyjnych. Jedyna skasowana w mysl rzeczonego projektu
nazwa domeny bylaby gazeta.pl, zmieniona pewno na gazeta.waw.pl.
Zastanawiam sie tylko czy szanowne PSI w 48 osobach i ponad 200 mailach
naprawde ustalilo wiecej niz by wymyslil sam Irek Neska. Odnosze
wrazenie, ze nie bardzo.

                        Slawek