Re: Domeny, wersja 0.42

Autor: Ireneusz Neska (irek_at_nask.org.pl)
Data: Fri 20 Oct 1995 - 14:38:20 MET

On Fri, 20 Oct 1995, Jaroslaw Rafa wrote:

> [...]
> Ale uwazam ze trzeba ustalic jakies rozsadne granice. Np. sklep spozywczy
> dwie ulice dalej, jezeli z jakichs powodow bedzie chcial byc podlaczony do
> Internetu, niewatpliwie raczej powinien byc w domenie terytorialnej niz w
> .com. Mysle zreszta ze takie granice postawia sobie same firmy, bo nie kazda
> firma wbrew temu, co moglby sugerowac Twoj list, planuje od razu rozrosniecie
> sie poza miasto, w ktorym powstala. Kazda firma "moze" powiedziec, ze za trzy
> miesiace utworzy sobie drugi oddzial, ale nie kazda jednak to *powie*.

Oczywiscie, jak juz mowilem ja preferuje domeny regionalne i te bede
preferowal. Firme zarejestruje w domenie com.pl tylko wtedy jesli uznam,
ze ma szanse sie rozrosnac na teren kraju. Sklep jest tutaj dobrym
przykladem, ale mysle, ze w tym przypadku bardziej bedzie mu zalezalo
pokazac gdzie sie znajduje, niz ze jest firma komercyjna. Inna sprawa z
ogolnopolskimi firmami.

> [...]

To jest Centrum Astronomiczne Mikolaja Kopernika PAN w Warszawie

Uniwersutet Mikolaja Kopernika W Toruniu

Instytut Chemii Fizycznej PAN W Warszawie

Instytut Geofizyki PAN w Warszawie.

> [...]
> >
> Prosze zatem, odpowiedz na pytania co to za domeny.
> [...]
> Oczywiscie, ze to jest do zaakceptowania, ale moim zdaniem jest to
> (powtarzam) sprawa umowy miedzy uzytkownikiem i providerem, i niekoniecznie
> musi sie znalezc w tym dokumencie.

W porzadku.

Irek