Re: Alex w Toruniu, sygnaturki

Autor: Maciej Kozinski (maciek_at_lnx1.boa.uni.torun.pl)
Data: Fri 20 Oct 1995 - 12:46:58 MET

Janusz A. Urbanowicz (flatline_at_Anna.mat.torun.edu.pl) wrote:
: In article <465o0k$1kr_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl> Maciej.Kozinski_at_boa.uni.torun.pl writes:
: >Janusz A. Urbanowicz (flatline_at_Anna.mat.torun.edu.pl) wrote:
: >Ale nie maja. Nikogo na sile sie nie zmusza. A Twoja sygnatura czemu tak
: >nagle sie odchudzila? Jeszcze niedawno byl tam PGP key. I juz usilujesz
: >reedukowac innych?
: Zanim ta sprawa ucichnie, chcialbym sprostowac jedna rzecz. W mojej
: sygnaturce nigdy nie znajdowal sie klucz PGP. Wyslalem powyzsza informacje
: do Macieja Kozinskiego, proszac go o pokazanie mi postingow w ktorych w
: mojej sygnaturce znajduje sie klucz PGP. Odpowiedzi nie otrzymalem.
: Wnioski pozostawiam jako cwiczenie dla czytelnika. :-)

Najmocniej przepraszam. Pomylilo mi sie z geek code (pewnie dlatego, ze nie
uzywam ani jednego ani drugiego) w jednej z osmiu linii. Przyklad
ponizej, jako cwiczenie dla czytalnika.

Alex // Amiga |
-- \X/ User | MS-DOS ? - Just Say No!
Janusz A. Urbanowicz |
Student of Physics at Nicolaus Copernicus University, Torun, Poland
Geek code: GCS/S D++@ P+(-) C++ L U E@ M+ S--/++ N+@ H--(+) F+ G+ W+ T(+) R+ y?
WWW: http://vm.cc.uni.torun.pl:70/~Alex
E-Mail: Bitnet : ALEX AT PLTUMK11 Finger for PGP keys
        InterNet : alex_at_vm.cc.uni.torun.pl or flatline_at_ipx1.mat.uni.torun.pl

: Kresle sie po raz naprawde ostatni w tej sprawie.

Ja tez. Powyzszy przyklad zupelnie mnie przekonal:-)

--
           Maciej Kozinski          | Internet: